Kriebels voor Cuba - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Richard Hagedoorn - WaarBenJij.nu Kriebels voor Cuba - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Richard Hagedoorn - WaarBenJij.nu

Kriebels voor Cuba

Door: richhagedoorn

Blijf op de hoogte en volg Richard

31 Juli 2010 | Nederland, Nieuwegein

Heerlijk, morgen zit ik in het vliegtuig naar Cuba! Van 1 augustus tot 31 augustus volg ik een cursus Spaans in Havana. Dat betekent 's ochtends Spaanse les en in de middag en avonden lekker chillen met kans om er in het weekend lekker op uit te trekken. Dit gaat een mooie maand worden, dat voel ik nu al!
Terwijl ik de laatste hand leg aan het inpakken van mijn koffer en de visite binnen begint te stromen maak ik toch snel dit berichtje nog even af. Vandaag jarig, morgen om 13.35 het vliegtuig naar Cuba en 1 september beginnen bij mijn nieuwe baan... Zoals ik al zei, dit wordt een mooie maand haha!

  • 31 Juli 2010 - 18:10

    Henk En Ineke:

    Goede reis en veel plezier.

  • 31 Juli 2010 - 19:07

    Nicole:

    Que tengas buen viaje!
    Que te diviertas

  • 31 Juli 2010 - 19:08

    Lineke:

    Heel veel plezier daar! Ik bel je als je terug bent ff op of het allemaal goed is gegaan (vanuit m'n werk he?!). Ben benieuwd naar je verhalen!

    Groetjes, Lineke

  • 31 Juli 2010 - 19:09

    Lineke:

    Oh en voor vandaag natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag!

  • 31 Juli 2010 - 21:40

    John:

    Goede reis Richard en geniet ervan!Nogmaals van harte!

  • 01 Augustus 2010 - 19:02

    Herman En Janny:

    He Richard. Je zit momenteel nog in het vliegtuig.Als je voet aan land zet zijn de kriebels wel over.
    Wij wensen je een hele fijne vakantie en kijken uit naar de reisverslagen. liefs Herman en Janny

  • 01 Augustus 2010 - 19:21

    Zusje:

    Ha lief broertje,

    Hoop dat alles goed gaat met je reis.. Ik kijk nu al uit naar je avonturen! Viel spaB!

    liefs

  • 01 Augustus 2010 - 19:30

    Jerry:

    Richard, ik wens je een hele fijne maand toe geniet van al het moois wat dat land heeft.Ik zal je regelmatig sms-en en heel veel bellen op je mobiel hahahahah
    Kom heel huids weer terug

  • 01 Augustus 2010 - 19:55

    Godelive/geraald:

    richar nog gefeliciteerd met je verjaardag en geniet van deze mooie reis

  • 01 Augustus 2010 - 19:56

    Lennart:

    Je staat in mijn favorieten, ik hoop op veel blogs!

  • 01 Augustus 2010 - 20:29

    Sonja:

    hola mi hijo, je ziet zelfs moeders kan al spaans. Geniet ervan, je hebt het dik en dik verdiend! Te quiero.

  • 02 Augustus 2010 - 07:48

    Chris:

    He Richard,

    Veel plezier in Cuba. Ben benieuwd wat je allemaal gaat doen.

    Ook nog gefeliciteerd met je verjaardag, maar natuurlijk vooral met je nieuwe baan. Waar dat ook mag zijn.

    Groeten,
    Chris

  • 02 Augustus 2010 - 10:23

    Jenny En Lauw:

    heel veel plezier en ik hoop dat je ook veel van het land ziet en een klein beetje leren je hebt al zoveel gedaan(grapje) we gaan elke lezen hoe je het vergaat, dikke knuffel jenny

  • 02 Augustus 2010 - 12:22

    Johan:

    Hi Richard.Weet zeker dat het een hele mooie reis is,heb veel plezier.
    Johan en Julie

  • 03 Augustus 2010 - 12:26

    Margo:

    Waauww, wat cool. Ik wist helemaal niet dat je een maand wegging. Wel vet stoer hoor en ook goed om het na zo'n pittig jaar gewoon te doen. Ben heel benieuwd hoe Cuba bevalt. Heb je nog een speciale missie daar? Mmm.. ik kan natuurlijk ook je vorige bericht gaan lezen. Naja, ik ga je volgen!
    Groetjes Margo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwegein

4 weken Havana

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2010

Trinidad en waarschijnlijk tevens laatste verslag

12 Augustus 2010

El Presidente

03 Augustus 2010

Hola!

31 Juli 2010

Kriebels voor Cuba
Richard

Actief sinds 31 Juli 2010
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 9143

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2012 - 30 November 2012

Zuid-Amerika

01 Augustus 2010 - 31 Augustus 2010

4 weken Havana

Landen bezocht: